14/11/2023

Klassiek concert met Anastasia Goldwerg op 23 december in Westerwijtwerd

Op zaterdag 23 december organiseert Lionsclub het Hogeland een klassiek concert in de kerk van Westerwijtwerd. Pianiste Anastasia Goldberg speelt werken van onder meer Mozart, Beethoven, Brahms, Lizst en Rachmaninov.

Anastasia Goldberg

Anastasia Goldberg is afkomstig uit Ekaterinburg (Rusland) en kreeg vanaf haar zesde pianolessen van Irina Renova op de speciale muziekschool voor getalenteerde kinderen. Al op jonge leeftijd won zij prestigieuze prijzen en maakt faam op het internationale podium.

Anastasia Goldberg woont in Nederland en geeft veel concerten zowel in Nederland als in andere West-Europese en Scandinavische landen, waaronder Spanje, Italië, Frankrijk, Duitsland en Noorwegen. Daarnaast is zij veelgevraagd in verschillende kamermuziekensembles.

Ooit speelde zij eerder in de kerk van Westerwijtwerd. We zijn benieuwd welke muziekliefhebbers van 23 jaar geleden, nu weer getuige zullen zijn van een uniek en intiem klassiek concert.

De avond in Westerwijtwerd wordt gepresenteerd door Marije van Velzen.

De kerk is open vanaf 19.00 uur. Het concert begint om 19.30 uur.

De entree bedraagt € 20,- per persoon. Inbegrepen zijn koffie en thee bij binnenkomst.

Kaarten kunt u reserveren door het aankoopbedrag (€ 20,- per kaart) over te maken naar:

rekno: NL34RABO0320227871

t.n.v. stichting Lions Helpen, o.v.v. 'Concert Westerwijtwerd'

Steun het Groen Gasthuis in Warffum

De opbrengst van de avond gaat naar het goede doel: Het Groen Gasthuis in Warffum. Zij bouwen een kas in de tuin voor de dementerende bewoners.